Yackie packie wackie

En bild i varje gångart, 1. skritt, 2. trav, 3. galopp
 
Här är de bästa & minst suddiga bilderna från idag. Har ju redan skrivit om hur det gick, tänkte att det kanske skulle vara kul att se bild också, så ni själva får avgöra vad ni tycker. ;) Här ser ni ju också det nya tränset kom jag på! Vad tycker ni? Hiss eller diss?
 
Ska klä på mig (sitter i morgonrocken hähä) och sedan bär det av mot restaurang med familjen + min kusin och moster. 
Vi hade planer på att bowla, gå på bio eller äta ute, det sist nämnda blir av, resten skiter vi i, alla är trötta så istället hyr vi film och köper godis, lika mysigt det haha ... :)
Snart kommer ett inlägg med ett övningstips som jag hittade på en blogg, kram

Kommentarer
Postat av: Elvira

Tränset 😍👌 :D

2012-09-23 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0