Vinter?

Usch denna dagen var verkligen som en väckarklocka för mig, jag hade på mig min dunväst (!!!) från Jacson och ändå frös jag en aning när jag inte sprang runt och bossade över lillasyster (som det för övrigt gick jättebra för!). ;) 
 
I alla fall, börjar inse att det är höst nu, och den tanken är verkligen HEMSK. Snart kommer väl snön krypande (eller snarare geggan, om man bor där jag bor), broddar kommer behöva inhandlas, vintertäcken & stalltäcke lika så. 
Personligen tycker jag det är en mysig känsla över att sätta på ett ländtäcke innan man rider och "bädda om" hästen innan natten. Men när man själv står och huttrar, fryser fötterna av sig och måste bylta på sig lager efter lager av varma kläder, då är det inte lika roligt. 
 
Vad tycker ni? Gillar ni vintern eller sommaren bäst & varför? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0