Storm

Vädret idag är verkligen så dåligt ett väder kan bli, det spöregnar och blåser jättemycket, tydligen ska det bli storm senare också ... Mysigt värre!

Hästarna blir i alla fall inte utsläppta idag (ja så illa är det), utan dom får stå inne och tugga på massa hö, och jag tror faktiskt dom trivs bättre med det än att stå ute och huttra i geggan. ;)
Jag ska inte till stallet idag utan idag får hon en halv vilodag, Thea (min minsta syster) ska rida lite om det inte är fullt i manegen, men det blir inte så hårt.

Jag själv ska till stan och shoppa hörlurar, kommer ni ihåg att jag ägnade 2 timmar till att sätta på pärlor på mina? Dom hörlurarna har jag slarvat bort nu, smidig som man är hähä.
Hoppas vädret är bättre där ni är, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0