Statusuppdatering

Godmorgon! Eller det är inte någon särskilt god morgon för mig i alla fall, vaknade några timmar förtidigt av att mina småsystrar bråkade så högljudt dom ville, då blir man lite sur faktiskt. 
Men nu är jag på gott humör igen haha!
 
Idag ska min lillasyster rida Yackie, hoppning tror jag står på schemat, men det beror på lite ... Vi får se helt enkelt!
Har ju inte hoppat sedan hon kom, travat över bommar och sånt har vi gjort men aldrig skuttat över något litet hinder. Så det skulle nog vara kul för både Yackie och min syster, även om det inte blir några högre höjder. Mer om det efter hon har ridit, kram
 
Jag älskar denna bilden, ni ser ju själva, hon går inte i form men herregud vad söt hon är!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0