Schockemöhle champagne

Äntligen hade jag vägarna förbi alleby så mamma och jag svängde in och hämtade mitt schockemöhle schabrak jag köpte förra året på mässan under Göteborg horse show.
Ska bli jätteroligt att prova det på Yackie, det var ju alldeles för stort på Blomme så tror det kommer passa perfekt på Yacksan. 
Har ju flera andra ridkläder i samma färg, det ända som har fattats har varit schabraket haha. Så nu har jag något att använda om jag vill vara välmatchad. ;)
 
Mixade lite med en bild i photoshop så att man kan se ungefär hur det kommer se ut, vad tycker ni? 
Personligen älskar jag detta schabraket, det är verkligen to die for! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora <3

jävligt snyggt! :)

2012-09-29 @ 22:23:00
URL: http://skogensgard.blogg.se
Postat av: Elvira

Skitsnyggt chabrak på finaste ekipaget! ☺👌

2012-09-30 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0