SÅ GULLIGT

 
HAHA min kompis skickade dessa bilderna till mig. När vi var små samlade hon på teckningar målade av mig, och hon hade hittat alla dom, dessa var två av dom, har ingen aning om hur gammal jag var när jag målade dessa tyvärr, hade varit roligt att veta! Men det var i alla fall några år sedan ...
 
Bilden till vänster ser ni kanske vad det föreställer? En mullehäst! 
Och bilden till höger är (som det står på bilden) Chokolat, en mangafigur i en mangabok.
Har aldrig gillat manga så där hemskt mycket men kompisen som samlade på bilderna övertalade mig att läsa någon och jag fastnade totalt haha! Så typiskt när man bestämt sig för att man inte gillar manga, att sedan behöva erkänna att det faktiskt var bra. ;) Nejdå, huvudpersonen var i alla fall en tjej som hette Chokolat.
 
Kanske ska ta och måla en ny teckning och ge bort till henne snart, dax för lite förnying, inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0