Ridningen

Förlåt för dagens uppdatering, usch den är inte godkänd idag ...
Men men har verkligen varit i stallet HELA dagen, åkte kvart i tolv i morse och nu sitter jag i bilen hem.
Elvira var ju med mig i stallet idag så har lite nya bilder!
Förövrigt skötte sig Yackie jättebra idag, hon var dock väldigt stel. När jag började skritta fram funderade jag på om hon kanske var halt eftersom hon gick lite kortare med ena bakbenet, men travade runt lite på långa tyglar och lät en tjej titta på henne och det var ren stelhet som släppte efter en liten stund. :)

Ska förresten iväg och titta på Rebecca och Fiona lite senare ikväll, träffar jag någon av er där? ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0