Ridit

Försökte lägga upp filmen på bron igår men uppenbarligen fungerade det inte, suuuuuuck!
Har nyss varit i stallet och idag red både jag och min kusin, först Emma, sedan jag.
Vi red en halvtimma var ungefär och det gick faktiskt riktigt bra. Kan ju vara för att Emma är en väldigt duktig ryttare och då var ju Yackie redan genomriden, men är ändå väldigt nöjd med dagens pass. Hon var väldigt fin och djup i formen (som jag vill ha henne) och hon höll formen i alla gångarter!
Sedan var hon lite väl på ibland och försökte springa ifrån arbetet men som sagt, duktig pånni som alltid!

Min lillasyster fotade några få bilder under passet men dom blev väldigt suddiga, manege ljus ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0