Prinsessan Ida

Var ute och fotade bilder på mig själv förut, och på mig hade jag en lockig guld/brun peruk haha! (fråga inte varför)
Fick mig i alla fall ett gott skratt när en liten tjej på kanske 6 år gick förbi och sa till sin mamma att jag såg ut som en prinsessa! Och när jag gick in i min trädgård för att slippa att dom kollade på mig ropade flickan "MAMMA! Prinsessan försvann, hon försvann på bara en sekund!", då höll jag på att dö av skratt haha, åh herregud!

Så, vad föredrar ni? Riktiga Ida eller prinsess-Ida? ;) kram


Kommentarer
Postat av: Ulbis

Ända sedan du föddes har du varit en prinsessa i mina ögon - med eller utan lockigt hår!!!!

2012-09-11 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0