Ont i halsen

Sitter i sängen med en kopp te och musik i öronen, sjukt mysigt! Om ändå inte te koppen bara berodde på att min hals gör stora protester just nu :/
Gillar att vara hes (ja du läste rätt), tycker det låter snyggt faktiskt och det brukar ju inte göra ont precis, men när man knappt kan svälja, som jag knappt kan nu, då är det inte det minsta roligt ...

Måste förresten berätta! Yackie fick gå ut med sin bästavän i hagen idag, ett annat gammel-sto som har förälskat sig i Yacksan. ;)
Så fick jag i alla fall höra att när dom hade lagt ut hö hade de lagt det i två högar, och istället för att stå och äta på varsin hade båda hästarna ätit upp den ena samtidigt och traskade sedan iväg till nästa hög för att äta den också sida vid sida. Hur gulliga kan dom bli egentligen?
Är så himla glad att Yacksan fick sig en bra kompis i stallet, finns inget finare än djur som är så nära vänner med varandra.

Men nu ska jag dricka upp mitt te, kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0