Onsdag och jag är fortfarande sjuk

Är hemma idag med. Mår ganska bra på dagen nu men det är bara det att jag vaknar flera gånger på natten av att jag hostar, och oftast kan jag inte somna om för att jag hostar för mycket helt enkelt. 
Hellre att det är tvärt om faktiskt (hosta på dagen, sova på natten) för nu måste jag ändå vara hemma från skolan eftersom jag är så trött och därmed får ont i huvudet, om jag fick sova ordentligt hade jag antagligen frisknat till snabbare. Just därför har vi varit hos vårdcentralen idag och fått en medicin jag ska ta innan jag går och lägger mig ikväll, så nu är det bara hålla tummarna för att den funkar.
 
Hoppas i alla fall på ridning imorgon, om jag får sova inatt och mår bra på morgonen går jag nog till skolan och sedan rider. :) Hade nämligen planerat med en kompis att hon skulle följa med mig till stallet på torsdag, och vill ju inte behöva ställa in haha. ;) Nejmen, vi får se helt enkelt. Annars blir det i alla fall ridning på fredag eller lördag. :)
 
KRAAAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0