Hoppning

Min lillasyster åkte till stallet tidigt så hon kunde hoppa innan lektionerna drog igång (det var massa privatlektioner från och med halv tio), och Yackie hade skött sig utmärkt som jag förstod det. 
Hon hade vägrat en gång men min lillasyster sa att det var helt hennes fel. Sedan hade även Yackie stannat upp lite då och då, eftersom hingsten på stallet nyss har flyttat till en box närmare våran och går i en hage bredvid paddocken så var det inte så konstigt, hon tyckte väl han var lite jobbig eller något, jag vet inte för jag var ju inte med. Men jag har ju sett honom i hagen förut, han står inte stilla en sekund utan han travar runt runt runt om och om igen och gnäggar lite då och då. Det ser ut som att man har grävt ner på kanterna i hagen eftersom han har sprungit så mycket där. 
I alla fall hade resten flytit på bra, hon hade varit pigg men inte allt för stark som jag förstod det. Tyvärr hade ingen fotat/filmat men det kommer en annan gång. :)
 



Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv. DEt är på gång :)

2012-09-02 @ 13:55:23
URL: http://Fotopaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0