Godmorgon

Sitter i min säng och äter frukost. Är hemma idag för hostan blir inte bättre och halsontet blir snarare värre... 
Men någon i stallet sa att man kan äta en sked honung, så i värsta fall haha!
 
Skulle egentligen ha ridit idag, en lugn tur i skogen eller något, för Yackie har gått hårt hela helgen. Men min lillasyster fick ta över så får vi se om jag kanske kan ta henne på onsdag istället? Ska prata med mamma/min syster senare. :) Hade också tänkt ta lite kort från stallet och lägga upp eftersom flera skulle tycka det var roligt, men får helt enkelt göra det nästa gång. 
 
Fortsätt tipsa om innetäcken i inlägget här nedanför! (Eller om ni har något begagnat täcke ni vill sälja?)
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0