Godmorgon gott folk!

Godmorgon!
Hur mår ni?
Jag är faktiskt på topp idag, trots att jag knappt sov inatt haha!

Idag ska jag direkt till stallet efter skolan, både kameran och Elvira följer med så det blir jättemysigt! Har inte bestämt mig för vad jag ska göra än men något blir det. :)
Sedan imorgon har jag ju studiedag, ska bli SÅÅÅ skönt, mest underbart blir det ikväll när man inte måste sova utan kan sitta uppe lite ;)

Yackie blev ju skodd igår, och hovslagaren upptäckte att hon har lite strålröta på höger bak, inte bra (!!), men det hade inte blivit något farligt än så vi ska bara rengöra det med grönsåpa och diskborste och se om det blir bättre.
Vi tänkte även passa på att fråga veterinären som kommer och vaccinerar lillan imorgon!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0