Fota

Dom flesta som läser denna bloggen har nog vetat ett tag att jag är intresserad av foto, och ni som inte visste det vet det nu. 
I början av mitt fotointresse fotade jag allt möjligt; blommor, mat, mig själv, hundar osv. Men numera fotar jag nästan bara i stallet.
Älskar att fota hästar, dom är alltid in action så man kan få till riktigt härliga bilder bara genom att fixa lite inställningar och trycka på en knapp, smidigt alltså! :D 
 


Det som är roligast är såklart (om man frågar mig) att fota hästar med lite spring i benen, då händer det lite mer och istället för att ha tusen "här-står-hästen-och-betar bilder" får man lite variation. ;)
Bl.a. älskar jag att vara i Jämtland på somrarna (som vi alltid är, eftersom vi har ett hus där), eftersom vi bor granne med ett shettisstuteri, hur bra fotomodeller som helst! 
Bilden ovanför är därifrån, den är tagen i somras på deras supersociala föl. :D
 
Har ni något fotointresse? Och isåfall vad gillar ni mest att fota? Hästar precis som mig eller något helt annat kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0