Finally Friday!

Gick upp på morgonen och kände mig riktigt sjuk, hade mer ont i halsen än igår och hostade en hel del ...
Men bestämde mig för att ändå gå till skolan, var så mycket som skulle hända idag i skolan, vi ska få våra iPads, testa spagetti broar, lämna in engelska uppsats & gå igenom en so-läxa, en dag som man missar mycket om man är hemma på med andra ord!
Ska till stan direkt efter skolan och möta upp min moster och kusin, sedan åker vi mot stallet.
Jag ska inte rida idag, men imorgon äntligen! Längtar ihjäl mig efter världens finaste ponny som vanligt! Kommer i alla fall få träffa henne idag, och tänkte ta med kameran så jag kan uppdatera med lite nya bilder fram över :)
Kramis

Vår spagettibro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0