Detta är inte okej

Uppdateringen idag = hemsk, tror jag har lyckas knåpa ihop ett inlägg, alltså inte okej, vad hände med mina i genomsnitt 5? 
Jag ber verkligen om ursäkt och ska försöka göra det mycket bättre imorgon!
 
Idag har jag i alla fall varit med min kompis hos hennes häst, fick även rida lite, var jättemysigt! Och nu på kvällen var jag hemma hos henne och kollade på film, Snow White and the Huntsman, som faktiskt var en bra film, hon hade även bakat brownies som jag slängde i mig haha. ;)
 
Imorgon tänkte jag lägga upp en bildbomb med bilder från dagen, på pållen och min kompis, ska bara kolla med henne att jag får först. 
Så imorgon väntar roligare och bättre uppdatering, kramar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0