Den finaste jag har

Är så sjukt glad att jag hyrde just Yackie och ingen annan. Det finns ingen finare häst. Det är helt sjukt att jag kan  älska att rida henne så mycket, trots att hon är stel, jag brukar tycka det är jobbigt med sånna hästar, men inte med Yackie, hon är världens finaste. :)
I stallet är hon ärlig, kittlas det är hon sur, men så fort man borstar mer bestämt försvinner kittlandet och hon blir världens snällaste. Hon är en sån häst som "säger" vad hon tycker. Blir alltid lika lycklig när hon kommer och kollar om man har godis till henne, finns inget sötare.
Hon är alltid pigg och det känns som att hon alltid försöker. 
 
Elvira tog lite bilder på henne igår, visst är hon fin i sin nya pannlugg? Hon ser ut som en liten hopponny haha!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0