Dagens

Ursäkta den lite halvdana uppdateringen idag.
Fick stressa ihjäl mig i efter ridningen för att hinna med bussen som jag sitter på nu... Har en känsla av att jag glömt något men hoppas att den känslan inte stämmer ;)

Ridningen idag gick BRA, inte bäst, men bra, Y blev lite stum i yttersidan, speciellt i höger varv, så fick gå in på en liten volt och böja igenom henne, funkade bättre då men hon blir fortfarande lite väl pigg och dragig när hon är på sånt humör som hon var på idag.
Men stundtals släppte hon jättefint.

Tror inte jag hinner lägga upp bilderna idag, men dom är väldigt suddiga så ni missar inte jättemycket, tänkte ändå försöka få upp dom imorgon. :)
Vi hörs, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0