Changed planes

Som jag skrev förut ska jag inte rida gymkhanaponnyn Sebbe idag, som jag sa i måndags, det blev ändrade planer, men ska ändå rida!
Hästen jag ska rida heter Carolien och ägs av samma tjej som äger Sebbe, det är ingen ponny utan en storhäst som är hur söt som helst! Så mycket mer vet jag inte, tror den är ganska ung (?). Ägaren sa i alla fall att hon var hur snäll som helst och inte så stressad som Blomme och Sebbe var. Så det ska bli jätteroligt!

Förövrigt har jag haft en riktig otursdag idag; glömde matsäck till stallet, hade en vattenflaska i väskan som hade läckt ut överallt, fick ett litet brännsår (brände mig på en limpistol på NO) & glömde min halsduk i skolan ...
Men får se det positivt, jag har i alla fall inte tappat bort ridgrejerna, brännsåret är inte stort, och halsduken kan jag hämta imorgon (om jag kommer ihåg).

Men nu börjar snart slöjden, kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0