Brist på liv

Mår inte bättre idag kan jag lova utan snarare lite sämre, men det brukar vara så på morgonen och så blir man bättre och bättre under dagen. 
 
Idag hade jag planer på att rida ett svettigt dressyrpass, men istället får Yacksan vila. Mamma ska åka upp nu mitt på dagen antagligen och fixa allt så om jag mår okej så kanske jag packar på mig tusentals lager kläder och åker med. Jag hoppas på det, trots att jag inte hade orkat med skolan idag är det sååååå långtråkigt att bara sitta hemma och kolla på film. 
Dessutom har jag ju lovat er lite kort på stallet! 
Ska försöka leta lite inspiration till inlägg så att ni har något mer intressant än mitt gnäll att läsa här på bloggen. ;)
 
Passar på att påminna om frågestunden! Tack också för dom frågor jag fått. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0