12 timmar senare

Stämmer det verkligen att det var 12 timmar sedan jag uppdaterade sist? Från halv åtta till halv åtta, borde vara 12 eller?
Jaja, uppdateringen idag har varit K. A. S. S! Inte okej :/
Jag har haft flera tillfällen att skriva men hallå, hur intresserade är ni av "nu har jag matte kram" och "nu har jag no, puss", oj vilken variation, haha, ni fattar.

Har i alla fall ridit idag, som många andra dagar, och idag blev det (som jag nämnde i ett tidigare inlägg) ett riktigt "hårt" (eller vad man nu ska kalla det) pass, vilket syntes efteråt för jag tror aldrig Yackiepackie varit så svettig sen hon kom till oss.
Och det var inte konstigt så duktigt som hon jobbade på! Lillan, hon är verkligen världens finaste. :)

Om ni vill veta lite mer om idag kan jag ju säga att jag hade en kort skoldag (14.15 slutade jag), älskar sånna dagar! Och vi har många sådana i år så det är toppen!
En annan grej jag kan avslöja är att jag är jättehungrig (ni antecknar va?) haha, nejmen seriöst, har levt på en macka & loka sedan lunchen, men men ...

Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på, blir ju svårt när man är själv i stallet, men jag hoppas på att någon vill följa med någon dag snart så jag kan få lite nya! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0