100% konstigt

Att skor som ser ut precis som jodphurs blev populärt att använda tycker jag är en aning konstigt, men många gånger väldigt snyggt! PÅ ANDRA, jag känner mig själv lite "nerklädd" i sånna skor samtidigt som jag tycker det kan vara sjukt snyggt på andra personer...

Men det är inte jodphurs jag hade tänkt skriva om, utan något som jag såg på ponnysanning, mer eller mindre RIDSTÖVLAR som höstakor, waaaaah, fattar verkligen inte grejen med detta! Hatar att gå runt i ridstövlar då dom är gjorde för att stötta benet/foten rätt när man sitter i sadeln.
När man däremot går runt i dom blir ju stödet fel och man kan knappt gå haha, så sköna skor att använda till vardags är det INTE enligt mig!
Och snygga? Hallå eller, såklart det är snyggt när man rider men det är stor skillnad på ryttarmode och vardagsmode, tycker i alla fall jag, (ni får protestera).

Vad tycker ni? Hiss eller diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0