Uppe med tuppen

Rubriken stämmer väl inte riktigt egentligen, men att gå upp åtta (som jag gjorde idag) på en lördag är ganska tidigt ändå.
Schemat för dagen ser ut såhär:

10:00 - mentalträning kurs
11:00 - fika
11:30 - grupp 2 (hoppning) bygger fram
12:00 - grupp 1 (hoppning) rider
13:00 - grupp 2 (hoppning) rider
14:00 - grupp 1 (hoppning) bygger av

(Under denna tiden gör jag iordning Yackie, mockar, fixar mat osv osv)

14:15 - grupp 3 rider dressyr (jag)
15:15 - slut

Och det bästa av allt - både den mentala träningen och lektionerna är gratis för de under 26, eftersom min klubb fått pengar för sin ungdomsverksamhet.
Jag valde att vara med på dressyren eftersom jag red hopplektion förra veckan och kan behöva lite hjälp med dressyren. :)
Vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0