Torsdags ridning

Är påväg mot stallet nu, blir dressyr eller uteritt, det är ju fint väder nu så det hänger på om det hinner bli mörkt eller inte..
Hoppas på uteritt då jag känner att man får passa på dom dagar det är någorlunda fint väder såhär på hösten. ;)

Har nyss varit och hämtat ut ett paket på posten, en tröja jag hade beställt och är så taggad att prova den! Dock ingen "hästtröja". ;)

Sedan imorgon är det ingen ridning för min del, då ska jag träffa två kompisar som jag ska vara med i helgen, på lördag tar jag med dom till Yackie innan vi åker hem till en annan av dom och träffar hennes pålle, ska bli riktigt kul faktiskt! :)
Vi hörs om en stund, kram

Funkar inte att lägga upp någon bild, http://blogg.se">blogg.se appen är lite smått dum i huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0