Toppendag

Gjorde iordning en ovanligt surpuppig Yackie, antagligen en blandning av kliande vinterpäls som försöker komma fram och att hon ville ha sin mat ifred hehe.
Red sedan dressyr i manegen och Yackie hade inte kunnat sköta sig bättre! Hon ville verkligen jobba och var jätte sammarbetsvillig. Så det var superroligt. ;)
Dock är hon stel i vänstervarvet så jag pratade med en tjej i stallet och hon visade mig lite stretching tips, så nu ska jag börja stretcha henne så ofta som möjligt. Antagligen finns det någon liten spänning någonstans som inte syns i högervarvet, men jag hoppas på att lyckas stretcha och massera bort det på egen hand, värt ett försök!

Fick skjuts hem av en annan tjej i stallet så kändes lyxigt haha! Kunde ta det lugnare och hann mysa lite med Yacksan också. ;)
Men nu väntar sängen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0