Sol, stall och kamera

Håller på att göra mig iordning för att åka till stallet tillsammans med min favoritfotograf Elvis(p)! Har inte bestämt mig för vad jag ska göra idag, på ett sätt skulle det vara roligt att rida ut, jag menar, solen skiner ju! Men känns faktiskt lite taskigt mot Elvira som ska gå med hela vägen haha, jag vet själv hur jobbigt jag brukar tycka det är. ;) 
 
Är i alla fall jätteglad över det fina vädret, äntligen lite sol! Igår var det ju nästan storm här ... Ska bli kul att rida igen, även om det bara varit en helgs uppehåll. Ska även mocka hagar, fylla på vatten i hagarna. tömma skottkärran vid skrittmaskinen och lägga in hö hos hästen i boxen bredvid. Dessutom har jag planer på att fota Yackie i höstssolen. Så jag har lite att stå i. Därför hinner jag inte skriva mer just nu, kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0