Sessan

 
Vackra häst! Kan fortfarande inte fatta att vi hade sådan tur och hittade just Yackie. Fin som få och genomsnäll verkligen.
 
Bilderna är från idag, och nej, hon står inte helt lös vid en äng och med öronen spetsade av sig självt haha. Sååå fotogenisk är hon verkligen inte, och speciellt inte så lydig, skulle jag släppa henne lös på en äng hade hon kutat iväg som en galning, no doubt. Jag har fått redigera bort mig som står och studdsar för att få henne att kolla framåt höhö. Men visst blev bilderna fina? Det är Elvira Sellgren som är mästerfotografen, dock med mina kamera inställningar, som inte var så bra. Fick höja ison jättemycket eftersom det var ganska mörkt ute, därav att de blev så korniga. Var också därför jag valde att göra dem svartvita, då passar "kornet" bättre in. :) 
 
Hiss eller diss till fotona? Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Bilderna var jätte fina! :D

2012-10-31 @ 10:02:23
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0