Önskeinlägg: hur mockar jag?

Blev själv väldigt förvånad när frågan dök upp för några veckor sedan haha. Hade själv aldrig fått för mig att någon skulle vilja läsa hur jag mockar, men nu kom ju frågan så då tänkte jag passa på att besvara den!

Jag är väldigt noggrann när jag mockar. Jag älskar att kolla in i boxen efteråt när allt ligger platt och fint hehe ...
Jag brukar alltid börja med att ta bort stora bajshögar och sedan går jag igenom hela boxen från början till slut. Det rena spånet kastar jag upp på kanterna, och om man råkar kasta med lite bajs brukar det rulla ner så det är faktiskt smidigt. Ja, mer märkvärdigt är det inte ;)

Hur mockar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0