Mot stallet

Nu åker jag strax (närmare bestämt om en halvtimma) till stallet och börjar göra iordning Yacksan inför träningen. :)
Ska försöka hinna med att göra allt (mocka, fixa mat, rengöra hovar) innan jag rider så att jag kan skynda mig efteråt, ska ju nämligen på tjejmiddag hos en kompis och känns ju tråkigt att bli för försenad även om hon vet att jag kommer lite sent.
 
Är i alla fall både taggad och nervös inför lektionen. För det första är det första gången jag rider lektion på henne, och för det andra är det första gången jag hoppar med henne. Waaa, haha, nu pirrar det i magen. ;)
Nejdå, det är inte så farligt, men har ju inte hoppat på läääänge (sedan ridlägret i somras), och innan dess hade jag knappt hoppat heller eftersom B var som han var haha, lite för hetsig. 
 
Vi hörs sedan! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0