Mental träning

Ni som läst dagens schema vet att just nu har den mentala träningen avslutats och den första gruppen har börjat bygga fram.
Jenny Keller verkar superbra (läs mer på jennykeller.se), den mentala träningslektionen var faktiskt intressant och det ska bli superroligt att rida för henne!
Dock är jag ensam i dressyrgruppen tydligen haha ;) de flesta valde hoppningen eftersom det inte är hoppträningar lika ofta som dressyrträningar här, men jag tänkte ju att eftersom jag hopptränade förra veckan ville jag få hjälp med dressyren nu.
I alla fall så har den andra tjejen som skulle rida dressyr blivit väldigt förkyld och kan inte rida, synd för henne såklart, men lyxigt för mig som får privatlektion! ;)
Nu ska jag mocka..
Kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0