Efterbliven!

Jag var såå virrig idag!
Hade ridit (allt gick jättebra) och skyndade mig med att byta om så att jag skulle hinna med bussen 15:42, som har färre byten än den 15:58.
I alla fall så satt jag och väntade på bussen i kanske en minut innan den kom och jag gick på.
När jag väl satt på den började jag rota efter min mobil men hittade den inte så jag var tvungen att gå av och promenera tillbaka, och på busshållplatsen på en bänk ligger mobilen, ååååååh vad irriterad jag blev på mig själv. Fick vänta i en kvart och sedan ta den med fler byten hem. Jag är med andra ord smidigast i stan!
Fick lite smått panik också när jag inte visste var mobilen var...

Hade lust att göra som Nora lees knäppa hund igår (på bilden) ;)
Men nu är jag i alla fall nästan hemma haha! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0