Dumma buss

Har just kommit fram till stallet & håller på att värma min Billy pizza hähä ...
Har redan skrivit om hur dagen set ut så ni vet ju att jag ska rida dressyr.

Men -till rubriken nu- satt på bussen och tryckte på stopp i god tid innan min hållplats, men busschauffören sitter såklart och pratar i telefon och märker inget fast jag står och väntar vid dörren, så han åker förbi hållplatsen och när jag sedan säger till honom att jag skulle av stannar han mitt i vägen och säger att jag får säga till nästa gång, haha what? Stopp knappen finns väl av en anledning, eller ska man behöva springa fram och peta på chaffisens axel när man ska av?
Aja, han hade väl en dålig dag eller något ... Men varken jag eller bilarna bakom blev jätteglada ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0