Utomlands

Sitter just nu inne i lägenheten vi hyr och skriver till er. Har nyss gjort mig iordning efter en lugn PLL morgon (hähä). Jag vet att bloggningen inte är på topp, men internet här krånglar lite. Det finns WiFi som hör till lägenheten men det fungerar bara då och då och ska jag gå in på internet någon annanstans kostar det ju en massa. Så nu vet ni i alla fall anledningen!
 
Johanna hade ridit Yackie igår och allt hade gått bra så det var ju skönt att höra. Börjar redan längta efter Yacksan haha, men men ... Har det väldigt bra, lägenheten är hur fin som helst och solen skiner. :) Men hittade inga kläder igår på stan, tänkte kolla upp om det kanske finns någon motsvarighet till hööks här, är alltid roligt att gå i sånna affärer. ;)
Men nu ska jag och familjen ut på stan och fika, ska försöka skriva mer senare. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0