Dåligt från min sida

Såg att uppdateringen idag har varit K-A-S-S. Ber jättemycket om ursäkt för det, men det har stått still i hjärnan, och ni vet ju vad dom säger; hellre ett läsvärt inlägg än 20 som inte handlar om något haha! Första gången jag går efter den regeln, eller vad tycker ni? Kan dock försvara uppdateringen med att jag gjorde ett halvhjärtat försök, men när appen på mobilen inte ville så orkade jag inte försöka igen. 
 
Har i alla fall varit allmänt trött idag, eller i alla fall senare på eftermiddagen. Sov inte så mycket i natt och har varit nervös inför ett muntligt engelskaprov jag hade idag. Men nu laddar jag upp för ett PLL avsnitt som stängdes av mitt i för några dagar sedan, och en kopp te. Ska också lägga upp en bild från när Yackie kom, och en från igår här på bloggen! Lite före och efter haha. ;)

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0