Dagen

Detta har varit en riktigt bra dag! Nu sitter jag i min underbara kompis kök medan hon lagar mat åt oss och innan idag har varit en slapp halvdag i skolan, och sedan gymnasiemässa med klassen. 
Fick tillbaka ett resultat från ett prov (filmanalys) och sedan matte innan själva skoldagen var slut. 
Dessutom börjar jag känna mig taggad inför gymnasiet, det ska faktiskt bli rätt kul, även om det är lite läskigt också haha! 
Har lite olika gymnasier jag funderar på, bl.a. Mikael Elias, dock verkade dom ha ganska höga intagningspoäng, vi får se helt enkelt. :)
Idag rider min lillasyster, och imorgon ska jag försöka ta mig till stallet och i alla fall röra lite på Yackie. Ska på teater med skolan till halv 5, men tror jag hinner ändå. Om man går på alla teatrarna (är typ 3/4 stycken) kommer vi få studiedag en annan dag och det är ju gött. ;)
 
Sedan på lördag står hopplektion på schemat, skulle varit på söndag men det blev ändrade planer, fast det passar mig jättebra eftersom jag ska sova och ha tjejmiddag hos en kompis på kvällen tillsammans med typ alla tjejerna i klassen. 
 
Kram
 
Min nya favoritbild haha, älskar ljuset och Yackies guldpäls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0