Uppstigning 05:59

Kom upp ur sängen en minut innan sex, och jag var betydligt piggare än jag hade trott. Dock har jag aldrig någon matlust så här tidigt på morgonen så jag kommer nog kanske dö av hunger, haha eller inte.

För er som har missat det så ska jag jobba min första dag i stallet idag, eller snarare få en rundvisning i stallet och kring allt som ska göras när jag väl jobbar där på jullovet. Så det blir bra så har jag lite koll när det väl gäller. Det svåra blir nog att lära sig alla hästar, det är runt 35 privathästar (eller ja, det finns bara privathästar där) som ska in i rätt box, och alla ser ungefär likadana ut FORTFARANDE, jag har ändå varit där i några månader nu, men det löser sig nog, jag underskattar nog mitt eget minne litegrann. ;)

Vi hörs när jag har lunch om inte innan det! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0