Termokjol för kalla stalldagar

När jag var på Gymkhana SM för några veckor sedan på GFRK (Göteborgs fältrittklubb) upptäckte jag att de sålde termokjolar som en del av kollektionen tillsammans med tjocktröjor med GFRK:s logga på. Först skrattade jag faktiskt åt det, tänkte att det var osmidigt och onödigt men sedan när jag insåg att dragkedjan går att dra upp så att den ligger över båda benen när man rider bytte jag åsikt, det är ju grymt smart, varför har ingen kommit på detta tidigare? Detta är kanske inget jag hade lagt pengar på just nu, men hade jag fått en hade jag inte tackat nej. Isåfall en brun, tycker de andra färgerna är lite väl starka. ;) Just dessa kjolar kommer härifrån, men det finns nog att hitta på många fler ställen om ni är intresserade. Kan förresten tipsa om det märket i övrigt, blev jättekär i en av deras jackor och allt är anpassat så att du ska kunna sporta i det, perfekt för stallet alltså. :)
 
Vad tycker ni? HISS / DISS?

Kommentarer
Postat av: Moah Svantemark ♥

Åh gud vad fin blogg!!!

2012-11-22 @ 21:12:11
URL: http://moahsvantemark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0