Taggad?

IMORGON SMÄLLER DET! Jag vet att jag är grymt töntig men seriöst, två timmar av breaking dawn part 2 imorgon på bio med alla dom bästa tjejerna, hur mycket bättre kan det bli? Har längtat efter denna filmen läääänge kan jag lova, och även om jag vet vad som händer så var det rätt länge sedan jag läste böckerna nu så jag kommer nog inte ihåg hälften.

Vet att det är väldigt mycket tjat om denna filmen runt och hade egentligen lovat mig själv att inte skriva om den, man vill ju inte trötta ut er, men aja, min blogg, mina åsikter höhö. Ska ni se den? :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så taggad! De kommer bli så jävla bäst! :D

2012-11-15 @ 23:01:54
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0