Planer

Idag ska jag åka hem direkt efter skolan och plugga en del, har flera prov i början av nästa vecka och vill inte börja dagen innan. Speciellt inte eftersom jag ska på de där kurserna i stallet i helgen. Yackie får lite halv vila idag, min minsta lillasyster ska rida men det blir inte så hårt då. :) Senare ikväll ska jag hem till en kompis och ha något filmmaraton tror jag.

Igår var mamma förresten med på tant-gymkhana i stallet med Yackie haha! Det är ganska mycket dressyrtanter i mitt stall så det är ganska roligt att de anordnar gymkhanaträningar. De får sitta upp med pall och efter tre träningar ska de tävla mot ett annat "tant-lag", rätt kul ändå och Yackie tyckte det var roligtl med variation! :) Kram


Kommentarer
Postat av: agnes h.

Våldigt fin outfit på denna bild, du är så fin min pärla!

2012-11-10 @ 13:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0