Onsdag full av planer

Idag är varje minut planerats upp och jag har en hel del att göra, men det är kul! Först, nu, åka till skolan. Har inga prov idag så det är skönt, dessutom är sista lektionen 2 timmars slöjd och det är ju rätt lugnt. Ska förresten börja sy ett skrittäcke, får se hur det går haha, men hellre sy kläder till Yackie än till mig. Då finns det i alla fall en chans att de kommer användas. ;)

Efter slöjden ska jag ha utvecklingssamtal och eftersom vi har slöjd på en annan skola blir det att åka tillbaka till min igen för att möta upp mamma, pappa och min mentor. Sedan tar jag bussen mot stallet och jag tror att jag ska longera. Det är lektioner i manegen hela dagen så jag tänkte försöka hålla mig i paddocken. Så så ser min dag ut, hur ser eran ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0