Måndagtidigtmorgon

Tänker inte börja inlägget med "förlåt", så vi tar det lite längre ner!

Sitter på spårvagnen mot gympan, ensam, eftersom båda mina kompisar bestämde sig för att inte vara med på idrotten (nu lät det som att jag bara hade två kompisar, men jag menade alltså de jag åker med i vanliga fall haha). Aja, mer tid åt bloggen, right?

Nu till förlåtdelen, förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem som jag lovat. Men var så grymt trött och frusen efter att ha suttit på en kall läktare så jag var tvungen att krypa ner bland några filtar och bara ta det lugnt. Hoppas det var okej med er ändå. ;)

I stallet blir det dressyr. Hade tänkt köra ett lugnt pass och försöka få Yackie i en så djup och låg form som möjligt, än så länge är det så hon behöver gå. :) Om jag orkar kanske jag lägger fram lite bommar att rida över. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0