Hur är det med designerna?

Tänkte svara på denna frågan nu en gång för alla eftersom den dyker upp lite då och då. :) Den handlar alltså om hurvida jag gör bloggdesigner till andra eller inte. Först av allt vill jag bara göra det klart att jag blir lika glad varje gång någon frågar, och det är också därför jag kanske tar på mig lite för många beställningar, men allvarligt nu, ni lyser verkligen upp min dag varje gång ni skriver något snällt om mina designer, det är ju faktiskt rätt tidskrävande så det är alltid kul att höra att det ger resultat. 
 
Förut gjorde jag designer endast till människor jag känner och jag gjorde dom rätt ofta, alltid gratis (jag har aldrig tagit betalt för en design, vilket många andra gör), vilket jag fortfarande håller på med, om man stryker punkten rätt ofta. För inte så länge sedan hade jag 3 stycken designbeställningar, alltid gratis, som skulle göras. Två av de beställningarna har jag nu fått ställa in, den andra är klar och den hittar ni HÄR. Anledningen till att jag fick ställa in var för att jag har alldeles för lite tid (eller ja, den första jag fick ställa in var för att hon hade nattstad och jag förstår mig inte på den domänen, men den senaste berodde på för lite tid). Jag har nyss (nyss och nyss) fått en ponny, jag går sista året i grundskolan och jag vill verkligen satsa på skolan för att komma in på det gymnasiet jag vill. När någon skriver och frågar om jag kan göra en design till dom vill jag bara säga JA JA JA, men jag har märkt att det inte funkar så i längden. Just nu har jag inga bloggdesigner på kö, eftersom jag var tvungen att ställa in de två jag skrev om här ovanför, och jag tror faktiskt att det är det bästa för mig just nu. På senaste tiden har bloggdesigner inte varit något roligt utan något som hängt över mig och som senare gett mig prestationsångest. ;) Tycker dock inte ni ska tveka på att fråga om ni är intresserade någon gång, designlusten går i vågor och om jag inte vill eller kan så har ni i alla fall gjort mig glad som frågade. :)
 
Det är en helt annan sak att göra till sig själv, då vet man exakt vad man har för krav och man är inte rädd att göra någon annan besviken. Man slipper också lägga ner massa tid på något som kanske ända aldrig används.
 
En av de första designerna här på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0