Hemma

Slog mig just ner i soffan efter en kort tur till stallet. Tjejen som skulle kvällsfodra ringde nämligen och berättade att Yackie legat ner i boxen när hon lagt in maten, inget konstigt men att hon ligger ner och vilar men när hon inte verkade intresserad så såg tjejen till att hon reste på sig och då stod hon och småskakade och var totalt ointresserad av maten, vilket inte låter som Yackie. Tjejen såg sedan att hon slutade skaka och när hon åkte från stallet verkade allt helt normalt så antagligen var det inget farligt. Hon tyckte inte vi behövde komma dit för det verkade inte vara någon fara men vi bestämde oss för att ändå åka dit för säkerhetens skull. Yackie stod upp och hon verkade som vanligt bara att hon såg lite trött ut. Så stod och gosade med henne och försökte få igång henne lite med att pussas och ge henne pellets i beröm, tänkte att det var bra om hon fick i sig något och att pussas på kommando brukar alltid göra henne jätteglad faktiskt! När vi åkte var det som vanligt, hon åt inte av kraften eller lucernen men hon mumsade på höet för fullt.

Vi har sagt till stallpersonalen att hålla extra koll på henne imorgon men allt kändes bra när vi åkte så jag tror inte det var någon fara. Älskade ponnyplutt! Kram


Kommentarer
Postat av: jonna hultqvist

haj först och främst vill jag säga vilken bra blogg du har.
sen undrar jag om du gör blogg designer?
jag tycker din design är sjukt fin och kollade in på en annans blogg som hade en design av dig och den var också sjukt fin.
om du nu skulle kunna tänka dig att göra en så mejla mig eller skriv en komentar på min blogg.
www.nattstad.se/jonnahultqvist

2012-11-24 @ 09:43:06
URL: http://nattstad.se/jonnahultqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0