Gymkhana SM 2012

Vet att det kommer lite sent, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga! Här är i alla fall bilderna från Gymkhana SM 2012 som ägde rum i söndags. Skimmeln är världens finaste häst, Blomme (♥), fuxen är Sebbe (som jag också har ridit en gång, kommer ni ihåg?) och den lilla hästen på de sista bilderna var jag bara tvungen att fota för att de var så söta. En tvåårig tjej på en falabella, hur mycket bättre kan det bli egentligen? (;
 
Jag vet att bilderna inte är några höjdare. Min kamera klarar inte riktigt manegeljuset, eller snarare mitt objektiv. Det är bra, men inte i mörker tyvärr. Hoppas ni ser vad det föreställer ändå haha! :) Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0