Frölunda

Åker just nu mot Frölunda torg, ska kolla på vinterskor (tips är varmt välkomna) och julklappar och även fika. Funderade på att stanna hemma och slappa hela dagen vilket hade inneburit bättre uppdatering för er, men vi tar det senare ikväll, okaj?

Annars har min dag varit bra, vaknade och var tröttare än när jag somnade, och då var jag trött haha. Gick i alla fall till skolan och som tur var piggnade jag till, har faktiskt varit en riktigt mysig dag. Hade någon so-debatt som jag faktiskt tycker är ganska kul, sedan hade vi en vikarie på resten av lektionerna eftersom alla mattelärare är i Singapore och kollar hur man undervisar där osv. Att det är fredag gör ju inte dagen mindre bra precis haha. Mer uppdatering ikväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0