Denna dagen

Nu börjar klockan närma sig 18 och jag har under hela dagen varit med Elvira, först i stan och sedan hemma hos mig. Riktigt mysigt! Skulle även köpt en tröja som jag la undan men pappa ändrade sig i sista stund kring att köpa den åt mig och jag har inte så mycket pengar i spargrisen såhär i slutet av månaden så jag struntade i det. Annars har inte jättemycket hänt. Är mysigt att bara gå runt med Elvis i stan och snacka, borde göra det oftare!

Aja, i kväll har vi kvällsfodringen och jag tänkte följa med mamma och syster dit, vill se hur Yackie verkar ikväll, så det inte är som igår. Hon har i alla fall fått vila idag och imorgon ska jag rida privatlektion om allt står rätt till! :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0