Virus?

Jag kommer inte kunna skriva det inlägg jag hade tänkt nu eftersom min dator verkar ha fått virus?
Den har stängt av sig helt plötsligt utan anledning flera gånger denna veckan och mitt virusskydd har tydligen gått ut så det kanske är anledningen?
Jag vet inte riktigt, men jag ska i alla fall inte vara inne på den datorn tills vi fixat nytt.
Bloggar från ipaden nu men det är så jobbigt att skriva långa inlägg, hade dessutom tänkt lägga upp en hel del bilder så vi får vänta med det inlägget några dagar, om jag inte lyckas få över alla bilder till mammas dator på något sätt ..

Vi får se helt enkelt, ska försöka få upp det så snart som möjligt!

Kram


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. tack :D

2012-05-19 @ 23:25:54
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0