Stallet

Följde ju med min lillasyster till hennes stall och medryttarhäst idag, en unghäst som är extremt snäll och go!
Men när min lillasyster hade borstat, sadlat och tränsat och skulle leda ut hästen hade hon en upphakning på höger bak, tydligen är det ganska vanligt att unghästar får det om de har stått dagen innan. (?)

I alla fall var det ingen mening med att sitta upp på en häst som släpar benet efter sig så min lillasyster ledde bara runt hästen ett tag tills det släppte en aning och sen fick hon gå ut i hagen igen.
Därav hade jag inte heller så mycket tid att fota som jag hade trott, och "det söta" (som jag skrev om i förra inlägget) fastnade tyvärr inte på så många bilder. :(

Men jag fick två rätt kassa mobilbilder, "det söta" var alltså ett föl som var ca en vecka gammalt!



Kommentarer
Postat av: Johanna ❤

Nej vilken liten sötnos! :0 ❤

2012-05-06 @ 22:02:23
URL: http://Http://moonjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0