Ridpass -tisdag

I tisdags följde Johanna med mig till stallet och fotade när jag red! :)
Jag red Blomme, som några kanske redan vet, för första gången på ett tredelat vanligt tränsbett.
Med tanke på "omständigheterna" så tycker jag B skötte sig ganska bra! Han var som vanligt ganska mjuk och fin i skritten, i traven däremot var han lite stelare, men han var ändå lugn och tog bettet hyffsat bra!

Förvånadsvärt skötte han sig jättefint i galoppen, han brukar ofta dra sig innåt och galoppera på en jätteliten volt i vääärldens fart, men i tisdags höll han sig på spåret och lyssnade faktiskt bra på mina förhållningar hehe, skruttponnyn! (;
Kram
lite bilder från ridpasset, älskar de två sista bilderna!

Kommentarer
Postat av: Johanna ❤

Ni är så fina ❤

2012-05-11 @ 10:45:32
URL: http://Http://moonjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0